Головна  →  Новини  →  16 лютого 2018

У Києві запрацював чат-бот для вирішення житлово-комунальних питань

У Києві запрацював чат-бот для вирішення житлово-комунальних питань

На сторінці "Центру комунального сервісу" у "Facebook" почав працювати чат-бот — автоматичний помічник для вирішення питань надання комунальних послуг. Він допомагатиме українцям вирішувати питання без необхідності відвідувати службу особисто. Про це повідомляється на сайті комунального концерну.
Новий чат-бот дає змогу дізнатися час роботи того чи іншого департаменту, а також визначити найближчу точку прийому споживачів у всіх районах Києва. Якщо споживач має запитання до спеціаліста «ЦКС», але не має часу на відвідування Центру, також допоможе чат-бот. У розділі «Залишити питання» користувач може викласти суть проблеми, надати контакті дані для зворотного зв’язку, після чого фахівець у короткий термін розгляне звернення та надасть кваліфіковану відповідь.
Надалі сервіс вдосконалюватиметься, і всі питання, що стосуватимуться житлово-комунальних послуг, можна буде вирішити через мобільний гаджет.

Джерело: https://kyivcity.gov.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку