Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

У Києві запрацював чат-бот для вирішення житлово-комунальних питань

Опубліковано 16 лютого 2018 року о 11:02

На сторінці "Центру комунального сервісу" у "Facebook" почав працювати чат-бот — автоматичний помічник для вирішення питань надання комунальних послуг. Він допомагатиме українцям вирішувати питання без необхідності відвідувати службу особисто. Про це повідомляється на сайті комунального концерну.
Новий чат-бот дає змогу дізнатися час роботи того чи іншого департаменту, а також визначити найближчу точку прийому споживачів у всіх районах Києва. Якщо споживач має запитання до спеціаліста «ЦКС», але не має часу на відвідування Центру, також допоможе чат-бот. У розділі «Залишити питання» користувач може викласти суть проблеми, надати контакті дані для зворотного зв’язку, після чого фахівець у короткий термін розгляне звернення та надасть кваліфіковану відповідь.
Надалі сервіс вдосконалюватиметься, і всі питання, що стосуватимуться житлово-комунальних послуг, можна буде вирішити через мобільний гаджет.

Джерело: https://kyivcity.gov.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux