Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Прийнято новий Закон у сфері реєстрації бізнесу

Опубліковано 01 березня 2016 року о 16:04

Прийнято новий Закон у сфері реєстрації бізнесу, спрямований на децентралізацію влади. Депутати погодили один із законів, що входить до децентралізаційного пакету, про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Законом врегульовуються відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань без статусу юридичної особи, фізичних осіб – підприємців, статутів територіальних громад та символіки. 

 Прийняття Закону має забезпечити, зокрема, реформування системи надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації  юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з метою її приведення у відповідність до таких принципів надання адміністративних послуг, як відкритість та прозорість, оперативність та своєчасність, раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг, доступність та зручність для суб’єктів звернень; передачу органам місцевого самоврядування, місцевим держадміністраці
ям, нотаріусам, банкам повноважень з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
За пропозицією Міністра юстиції, перехідний період триватиме до 30 квітня 2016 року. Протягом цього часу місцеві органи влади переберуть на себе повноваження щодо держреєстрації, а Мін’юст відповідно відмовиться від таких.
Відповідно до Закону суб`єктами державної реєстрації є:
- Міністерство юстиції України – у разі державної реєстрації політичних партій, всеукраїнських професійних спілок, їх об’єднань, всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців; відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, постійно діючих третейських судів, засновниками яких є всеукраїнські громадські організації, всеукраїнських творчих спілок та символіки;
- територіальні органи Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі – у разі державної реєстрації обласних, регіональних і республіканських професійних спілок та їх об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об’єднань, постійно діючих третейських судів, статутів територіальних громад міст Києва та Севастополя;
- районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції – у разі державної реєстрації громадських об’єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань без статусу юридичної особи, місцевих та первинних професійних спілок та їх об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань, статутів територіальних громад сіл, селищ, міст, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання;
- виконавчі комітети міських рад міст обласного значення, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, державні нотаріальні контори, приватні нотаріуси, банки – у разі державної реєстрації інших юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Закон також передбачає створення Єдиного державного реєстру, який буде містити інформацію про юридичних осіб, громадських формувань без статусу юридичної особи та фізичних осіб – підприємців. Складовою Реєстру також буде Реєстр арбітражних керуючих. Окрім того, запланована робота порталу електронних сервісів, який, зокрема, повинен забезпечувати:
1) подання документів в електронній формі для державної реєстрації, ліцензування видів господарської діяльності, видачі документів дозвільного характеру;
2) перегляд стану розгляду поданих документів;
3) доступ до відомостей та документів, визначених цим Законом;
4) оприлюднення результатів надання адміністративних послуг;
5) сплату адміністративного збору та оплату надання відомостей з Єдиного державного реєстру з використанням платіжних систем через мережу Інтернет у режимі реального часу тощо.
Закон окремо визначає розмір адміністративного збору за державну реєстрацію. Наприклад, за реєстрацію партії прийдеться заплатити 140 мінімальних зарплат, а от реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу – 0,3 мінімальної зарплати.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux