Головна  →  Новини  →  12 квітня 2024

Повірка квартирних лічильників води та тепла: «Центр комунального сервісу» відповідає на найпоширеніші питання

Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) зібрав відповіді на найбільш поширені запитання споживачів щодо повірки квартирних лічильників води та тепла. У ЦКС підкреслили, що вчасно повірені лічильники, а також регулярна передача їх показань забезпечить коректні нарахування за фактично спожиті послуги.

1. Як часто треба робити повірку квартирних лічильників і від чого це залежить?

Міжповірочний інтервал, тобто термін роботи приладу обліку, до наступної повірки становить 4 роки від дати виробництва лічильника, що вказана в технічному паспорті приладу обліку, або дати останньої повірки, яку зазначено в свідоцтві про повірку.

Якщо лічильник відповідає встановленим технічним вимогам, то споживач отримує відповідне свідоцтво про повірку. При невідповідності лічильника технічним вимогам надається довідка про непридатність приладу. У такому випадку лічильник необхідно замінити на новий.

Увага! Дату, від якої розраховується міжповірочний інтервал, не варто плутати з датою опломбування/встановлення на облік.

2. Які наслідки, якщо лічильник не повірити вчасно?

Якщо вчасно не виконати повірку лічильника, то він буде знятий з абонентського обліку: постачальники послуг у подальшому не зможуть використовувати його показання як підставу для обсягу нарахувань.

Як наслідок – нарахування здійснюватиметься за іншими алгоритмами, які визначаються особливостями технічних характеристик будинку, а саме:

  • при наявності вузла комерційного обліку (загальнобудинкового лічильника) за його показаннями;
  • при відсутності загальнобудинкового лічильника – за нормою.

Нарахування будуть вищими, ніж за показаннями квартирного лічильника.

3. Хто може виконувати повірку лічильника та як замовити послугу?

Повірку квартирних лічильників здійснюють лише спеціалізовані і сертифіковані компанії. Споживач може самостійно обрати компанію. Перелік організацій, що видають свідоцтва встановленого зразка про повірку, можна переглянути на сайті Міністерства економіки України.

Отримати консультацію щодо терміну проведення періодичної повірки квартирних лічильників за певною адресою, замовити повірку, заміну або встановлення засобу обліку можна в найближчому сервісному центрі ЦКС. Адреси, графіки прийому, телефони та дистанційні канали зв’язку – за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers/.

4. Як можна замовити повірку онлайн?

Скористайтесь сайтом ЦКС в розділі «Повірка/заміна лічильників» або за додатковими номерами телефонів: 096-233-23-04, 095-233-23-04, 073-233-23-04, 044-233-23-04.

5. Що робити після проведення повірки і куди передавати документи, щоб актуалізувати інформацію?

Свідоцтва про повірку, акт виконаних робіт або протокол повірки, акти демонтажу/монтажу потрібно передати до ЦКС будь-яким зручним способом – https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/. Фахівці ЦКС при внесенні інформації здійснюють звіряння показань, за необхідності скоригують нарахування, а також допоможуть оформити заявку на опломбування.

Фахівці «Центру комунального сервісу» наголошують, що для зручності споживачів доступна послуга «КЛІЄНТ-СЕРВІС». Після отримання заявки про необхідність повірки лічильника, подальші роботи, зокрема повірку та встановлення на комерційний облік, здійснює сервісна компанія. Далі актуалізована інформація автоматично вноситься до програмних комплексів виконавців комунальних послуг. Результати повірки доставляють споживачеві кур’єрською службою або іншим зручним способом.

Нагадуємо, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 440 від 7 квітня 2023 року обов’язкову повірку квартирних лічильників тепла та води відновлено навіть в умовах воєнного стану.

За інформацією: https://kyivcity.gov.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку