Головна  →  Новини  →  26 березня 2024

У «Центрі комунального сервісу» можна підписати документи за допомогою електронного підпису, навіть перебуваючи за межами України

КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) розширює перелік дистанційних сервісів і запроваджує у районних сервісних центрах електронний підпис. Як повідомляє комунальний концерн, це дасть змогу киянам оформлювати договірні відносини з виконавцями житлово-комунальних послуг дистанційно.

Так, уже з 25 березня договори про надання послуг і договори реструктуризації можна підписати за допомогою електронного підпису. Це дозволяє споживачам вирішити питання без необхідності відвідування сервісних центрів або взагалі перебуваючи за межами України. У ЦКС документ підписується фахівцем за допомогою електронного підпису.

Електронний підпис є аналогом власноручного підпису з такою ж юридичною силою та забезпечує достовірність, конфіденційність і цілісність інформації, викладеної в документі, а також дає змогу ідентифікувати особу, яка підписала документ. Електронний документ, підписаний (погоджений) із застосуванням електронного підпису, не потребує візуального його відтворення.

Алгоритм дій для споживачів, які мають персональний електронний підпис та бажають вирішити питання оформлення договірних відносин дистанційно:

  1. звернутися до ЦКС через дистанційні канали зв’язку (Facebook, Skype, Telegram – https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/);
  2. надіслати заяву, фото/скан-копії документів (шаблон заяви та перелік необхідних документів, надасть фахівець сервісного центру). Після перевірки комплекту документів та узгодження деталей (наприклад, щодо відкриття нового особового рахунку, перевірки інформації про квартирні лічильники, обговорення строку та суми обов’язкового платежу в разі укладення договору реструктуризації) фахівець сервісного центру готує проєкт договору та надсилає його споживачу;
  3. підписати договір за допомогою електронного підпису (рекомендуємо використовувати один із державних безкоштовних сервісів для накладення ЕЦП – sign.diia.gov.ua чи czo.gov.ua/sign), зберегти підписаний документ та відправити його фахівцю сервісного центру разом із файлом, що підтверджує підписання документа;
  4. отримати договір, підписаний фахівцем сервісного центру за допомогою електронного підпису;
  5. за бажанням перевірити підпис фахівця сервісного центру – за допомогою сервісів, вказаних у п.3.

Ознайомитися з переліком документів, необхідних для укладення договору на послуги або договору реструктуризації заборгованості, можна також на сайті ЦКС у рубриці «Часті питання», розділ – «Боржникам»: https://cks.com.ua/faq.

Як свідчить практика, більше 60% звернень споживачів приймають і опрацьовують онлайн-сервіси (месенджер на Facebook-сторінці, Skype та Telegram), що дають змогу обмінюватися фото/скан-копіями документів і листуватись дистанційно.

За інформацією: https://kyivcity.gov.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку