Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Влаштування до будинків-інтернатів громадян похилого віку та інвалідів
Нормативні документи:


Наказ Міністерства праці та соціальної політики України № 549 від 29.12.2001 "Про затвердження типових положень про будинки-iнтернати (пансіонати) для громадян похилого віку, iнвалiдiв та дітей".
Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30.07.2003 N 1397 "Про затвердження типових положень про будинки-інтернати (пансіонати) для громадян похилого віку, iнвалiдiв та дітей".

Перелік документів, які необхідно надати:
  • особиста заява за встановленою формою;
  • копія паспорту (1, 2 та 11 стор.);
  • медична карта про стан здоров'я;
  • довідка про розмір призначеної пенсії;
  • довідка про склад сім'ї за формою № 3;
  • довідка МСЕК про групу інвалідності (за наявності);
  • довідка про відсутність інфекційних захворювань;
  • висновок із психоневрологічного диспансеру про тип будинку-інтернату;
  • індивідуальна програма реабілітації інваліда (для інвалідів);
  • копія ідентифікаційного коду;
  • пільгове посвідчення.

Копії документів подаються з пред'явленням оригіналів

Влаштування до будинків-інтернатів дітей-інвалідів
Перелік документів, які необхідно надати:
  • заява батьків (опікунів, піклувальників чи установи, де перебувала дитина) про прийняття дитини до будинку-інтернату;
  • копія рішення суду про стягнення аліментів, позбавлення батьківських прав (за наявності);
  • копія рішення місцевих органів виконавчої влади або місцевого самоврядування про встановлення опіки і піклування над дітьми, які цього потребують;
  • довідка про склад сім'ї за встановленою формою;
  • акт обстеження матеріально-побутових умов проживання батьків (опікунів, піклувальників);
  • свідоцтво про народження (копія);
  • висновок зональної психолого-медико-педагогічної консультації;
  • виписка з історії розвитку дитини;
  • медична довідка про стан здоров'я;
  • довідка про розмір призначеної допомоги або пенсії;
  • довідка про освіту для дітей, які навчалися в закладах Міністерства освіти і науки України;
  • три фотокартки розміром 3х4 см.

Копії документів подаються з пред'явленням оригіналів

Влаштування до психоневрологічних інтернатів
Перелік документів, які необхідно надати:
  • особиста заява за встановленою формою;
  • копія паспорту (1, 2 та 11 стор.);
  • висновок психіатричної МСЕК про тип будинку-інтернату;
  • медична карта;
  • довідка про розмір призначеної пенсії;
  • довідка про склад сім'ї за формою № 3;
  • довідка МСЕК про групу інвалідності;
  • індивідуальна програма реабілітації інваліда (для інвалідів);
  • копія судового рішення про недієздатність чи часткову дієздатність особи, що влаштовується до інтернату;
  • копія ідентифікаційного коду;
  • пільгове посвідчення.

Копії документів подаються з пред'явленням оригіналів.

До будинку-інтернату або до будинку-інтернату громадян похилого віку та інвалідів на безоплатній основі приймаються особи - громадяни похилого віку, інваліди, які за станом здоров'я потребують стороннього догляду, побутового і медичного обслуговування, що не мають працездатних дітей або інших родичів, які згідно із законом зобов'язані їх утримувати.
До будинку-інтернату можуть прийматися на платній основі особи, що мають працездатних дітей або інших родичів, які згідно із законом зобов'язані їх утримувати.

Версiя для друку