Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Управління соціального захисту населення  →  Відділ звернень громадян та організаційної роботи
Відділ звернень громадян та організаційної роботи

 

Адреса: пр-т Перемоги, 5, кабінет 22
тел. факс: 236-60-57, 236-81-14, e-mail: [email protected]
 
Дні прийому: понеділок, середа з 9:00 до 18:00
                             вівторок, четвер з 9:00 до 13:00
Основні функції та напрямки роботи сектору ведення діловодства загально-правового відділу
 
  • Організація діловодства, забезпечення обліку та проходження службової кореспонденції в Управлінні.
  • Здійснення організаційних заходів щодо проведення особистого прийому громадян посадовими особами Управління, та роботи Громадської приймальні.
  • Забезпечення діяльності телефонної «Гарячої лінії» Управління. (т.236-81-14)  
  • Контроль за об’єктивністю та своєчасністю розгляду звернень громадян.
  • Забезпечення кодифікації нормативно-правових актів Управління.
  • Розроблення та подання на затвердження номенклатури справ Управління відповідно до архівних вимог (в разі необхідності).
  • Подання своєчасної інформації до Шевченківської райдержадміністрації про роботу Управління та його структурних підрозділів (в разі необхідності).
  • Здійснення моніторингу у сфері соціального захисту населення в межах відповідної компетенції.
  • Забезпечення обліку запитів на публічну інформацію.


Прийом звернень здійснюється щоденно з 09.00 до 18.00.
Версiя для друку