Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ адміністративно-господарського забезпечення
Відділ адміністративно-господарського забезпечення

Положення про відділ >>>

Начальник відділу

Рубан Ігор Леонідович

тел: 366-58-50

каб. 210

Головний спеціаліст

Лиска Василь Іванович

тел: 366-58-50

каб. 210

Провідний інженер

Жилеєва Любовь Миколаївна

тел: 234-25-11

каб. 210

Адреса

01054, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 24

E-mail

[email protected]

Час роботи

понеділок - четвер з 8:00 до 17:00
п'ятниця з 8:00 до 15:45
перерва з 12:00 до 12:45

Основнi функцiї, напрямки роботи та завдання:

  1. Здійснює своєчасне матеріально-технічне забезпечення керівництва та всіх структурних підрозділів Шевченківської РДА необхідними для роботи матеріалами.
  2. Здійснює планування на наступний рік заходів щодо матеріально- технічного забезпечення, відповідно до Положення про планування та звітність, а також проводить аналіз виконання відповідних річних планів.
  3. забезпечує цільове використання бюджетних коштів в межах компетенції Відділу.
  4. Ініціює та бере участь у претензійно-позовній роботі з постачальниками матеріально-технічних засобів та виконавцями робіт.
  5. Забезпечує організацію своєчасного та якісного виконання будівельних та ремонтних робіт.
  6. Бере участь у здійснненні обліку матеріальних цінностей в Шевченківської РДА і забезпечує їх схоронність.
  7. Забезпечує опрацювання документів на списання, приймання, передачу матеріальних цінностей Шевченківської РДА.
  8. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
  9. Готує (бере участь у підготовці) проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.
  10. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.
  11. Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог з охорони праці, пожежної безпеки.
  12. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
  13. Забезпечує захист персональних даних.
  14. Бере участь у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей Шевченківської РДА.
  15. Забезпечує своєчасне та якісне опрацювання документів наданих Відділу на виконання.
  16. Проводить відповідну роботу щодо раціонального використання енергоносіїв в службових приміщеннях.
  17. У разі надходження на адресу Шевченківської РДА гуманітарної та технічної допомоги, за дорученням голови Шевченківської РДА, проводить розмитнення вантажу.
  18. Здійснює підготовку та організовує своєчасне укладання господарських договорів.
  19. Забезпечує планування роботи автотранспорту, що обслуговує Шевченківської РДА, організовує його експлуатацію та контролює дотримання установленого порядку використання.
  20. Здійснює розподіл службових приміщень між структурними підрозділами на підставі рішення голови Шевченківської РДА.
  21. Планує та здійснює заходи з комплектування службових приміщень Шевченківської РДА меблями та обладнанням.
  22. Приймає участь в здійснені планування обсягів закупівлі матеріальних цінностей на основі заявок від структурних підрозділів Шевченківської РДА, закупівлю матеріальних цінностей відповідно до затверджених лімітів коштів, видачу їх в установленому порядку та контроль використання витратних матеріалів.
  23. Здійснює аналіз ефективності використання матеріальних цінностей співробітниками Шевченківської РДА, готує пропозиції щодо раціонального їх розподілу.
  24. Організовує експлуатацію, обслуговування та ремонт обладнання Шевченківської РДА.
  25. Забезпечує підтримання приміщень Шевченківської РДА та відповідних інженерних систем в належному санітарно-технічному стані.
  26. Здійснює закупівлю матеріальних цінностей для проведення відповідних заходів на основі затверджених лімітів коштів на представницькі цілі та відповідно до затверджених програм і кошторисів.
  27. Бере участь у підготовці проведення тендерних процедур.
  28. Бере участь у розробці нормативно-правових актів.
Версiя для друку